2008. június 13., péntek

VKF XVI.!






Nekem a bryndzáról mindig erdély jut eszembe.Augusztusban egy nagyon szép helyen Zetelakán nyarltam.Az ottani vendéglátónk(aki nagyon finoman főzött!!!!)csinált egyszer juhtúros puliszkát,ami nekem nagyon-nagyon ízlett!Szóval ez nem az,de van benne bryndza és a másik nagy kedvencem a cukkíni(!!!)


Szóval én itt(Zetelaka-víztározó partja) tudnám elképzeli a fogyasztását és ezt (Szalóki Ági:Ősz)hallgatnám közben hordozható lejátszón..


Szóval mivel ez sajnos rövid időn belül nem valósítható meg,ezért maradtam a kertben.Jó volt :)




Cukkinis-Bryndzás táska

Hozzávalók:Leveles tészta(Volt itthon kész,ezért nem csináltam)


Cukkini


Hagyma


Bryndza

O.olajon megsöütöttem kicsit a cukkinit.Kevés hagymát apróra vágtam,.Cukkinit,bryndzát,hagymát összekvertem.Tésztalapot 4 részre vágtam,majd a tészta közepébe kicsit halmot rakni.Végül összehajtani,oldalt lenyomkodni és 200 fokra előmelegített sütőben 25 percig sütni.


Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Ottis írta...

Szia, nagyon szép a Zetalaki kép !

patchwork írta...

Köszi!Az erdelyiutazas.hu-n vannak még képek!
Lilla