2008. június 16., hétfő

Tupperware túrótorta



Szerintem nagyonfinom lett!
Előzmény:Születésnapomra kaptam egy Tupperware desszertes gyűrűt/Fesztivál.
Kb 3 hete már megpróbáltam elkövetni egy joghurt.tortát,de kevés zselatint tettem belé ezért simán tejsiínes joghurt lett.

Hozzávalók:
25 dkg túró
4 dl tej
3 tk zselatin(Én 2 kicsi zacskót tettem bele)
kb 10-15 dkg cukor
10 dkg vaj
meggy,eper,málna,barack-ízlés szerint.

Túrót 2 dl tejjel összeturmixolni.Vajat cukorral habosra keverni.Zselatint 2 dl tejben feloldani,melegíteni nem forralni.Túrós ,vajas keveréket összekeverni( ezt is érdemes géppel csinálni,mert én kézi erővel tettem és kicsi vajas csomócskák maradtak-lehet,hogy van aki tudta,én csak most jöttem rá.)Zselatinos tejet hagyni,amíg langyos lesz-Összekeverni az egészet,majd formába önteni,gyümölcskkel rétegezni-rétegzeve írja bele a gyümölcsöt,de nekem híg lett és így a gyümölcsök úsztak a felszínen.Ír még rá babapiskótát,de az nem volt itthon.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: